Sultanbeyli, Anatolia Estetik, Güzellik ve Epilasyon Merkezi: Ampül Tedavisi, Bölgesel İncelme, Cilt Bakımı, Epilasyon, Göğüs Bakım, İğneli Epilasyon – Anatolya, Anadolya, Anadolia
Sultanbeyli, Anatolia Estetik, Güzellik ve Epilasyon Merkezi: Ampül Tedavisi, Bölgesel İncelme, Cilt Bakımı, Epilasyon, Göğüs Bakım, İğneli Epilasyon – Anatolya, Anadolya, Anadolia
Anatolia güzellik merkezinden hiç memnun kalmadık eşimle gittik ikimizde yuz epilasyonu için ikimizin lazer kaydı yeni binlira tuttu işlem için losyon alacak siniz dediler tamam dedik üstüne losyonu yedi binliraya sattılar tamam dedik aldık bizi odaya aldılar lazer için işlem yaptılar sonra geri masaya oturduk bir poşet krem losyon ve serumla geldiler bunlarıda almanız gerekiyor dediler ben fazla tutmaz dedim fiyatta söylemeden oldu bittiyse getirip karttan on binlira çekmiş eve gittiğimde anlamadım ertesi gün hepsini ifade etmenizi istiyorum edemem ama eşinize ve size birer bölge hediye edelim epilasyon için ben Razi olmadım eşim tamam uzatmayalım dedi tamam ben istemiyorum dedim eşimde ozaman hediye için kaş alımı dediler on iki seans bizden hediye dediler bir seans aldılar ikinci gidişimiz de hediye falan yok he bu arada her seansta ya serum ya krem satıyorlar eğer almazsanız çok pişman olursunuz ben oraya 24 000 binlira verdim 15 tane krem ve losyon satmışlar hepsini verdim bundan sonrada gitmem kimselere tavsiye etmem toplamda eşimle üç seans gittim hakkımızda helal etmiyorum
KESİNLİKLE TERCİH ETMEYİN HİZMET VE TEMİZLİK SIFIR SEANSLAR SONUÇSUZ OARANIZI VE VAKTİNİZE YAZIK
İstanbul Sultanbeyli’de bulunan Anatolia Güzellik Merkezi çalışanlarının seans takibi oldukça kötü. Randevu saatinde hazır bulunmama rağmen her seferinde uzun bir süre gecikmeli olarak seanslara alınıyorum. Seansların hangi yönde ilerleyeceği konusunda her çalışan tarafından farklı bir yorum geliyor. Bunun sonucunda seanslarım pek de verimli olmuyor maalesef.
Anatolia İstanbul Sultanbeyli şubesinde 10 seans lazer epilasyon aldım kontrollerle birlikte 14 oldu ama dökülme olmadı. ( kaydolurken %90 bitiş garantisi verildi! )
– seanslara hep geç alıyorlar
– dökülmem yok dediğim halde hep geçiştirdiler
– yalandan krem vs. Sattılar
Hem zamanım hem param çöpe gitti. Mağdur edildim. Vaad edilen dökülme asla olmuyor. Bacak kol bile olduğu gibi duruyor.! Paketi sattıktan sonra ilgi sıfır.
İlgilenenler inşallah görür bunu.
Zamanında epilasyona gitmeye karar verdim sırtıma enseme omuzlarıma ve yanaklarıma İstanbul Anadolu yakasında Sultanbeyli’de güzellik merkezlerini dolaşmaya başladım bir araştırayım dedim anatolia güzellik merkezine gittiğimde aşırı kalabalık vardı en yoğun gördüğüm yerdi anatolia. Bende kendi kendimce düşündüm bu kadar müşterisi varsa gerçekten işini iyi yapıyorlar zannettim parasını peşin verdim paramla rezil oldum resmen. Yaklaşık şu an 1 seneden fazla oldu yüzde 80 azalma olacak dediler garanti verdiler benim seanslarım biti eşim hamile olduğu için onun seanslarına da ben giriyorum. Her seansa başka biri giriyor. Randevu veriyorlar 1 saat 2 saat bekliyoruz. Dökülme olmuyor diyorum kontrolde atış yapacağız diyorlar kontrole gidiyorum kontrolde sadece yanaklara atış yapıyoruz diyorlar böyle saçmalık görmedim hayatımda. Sözleşmem bitince istediğim sonucu alamazsam yetkili makamlara şikayetimi yapacağım zaten.
Hiç tavsiye etmiyorum
Öve öve bitiremedikleri hizmetlerinin sonucunda yüzümü yaktılar hatta bir yeri değil tam 3 yerden yaktıkları için hepsini tebrik ediyorum. Randevu aldığın estetisyenin yerine başkasını vermeleri ise sadece komediden ibaret. Yaptıkları işle değil sadece ağızlarıyla hizmet veren bir kurumdan ibaret. Sultanbeyli Anatolia Güzellik Merkezi sadece pişmanlıktır.
Sultanbeyli Anatolia Güzellik Merkezi çok kötü. Saat 5’e randevu veriyorlar ama 7 buçukta alıyorlar. Ve karşılığında savunma olarak randevusuz kişileri geri gönderemedikleri için seans saatlerinde sarkma olduğunu söylüyorlar. İnsanların zamanlarını hiçe sayan, kalitesiz ve sistemsiz bir yer.