Çöp Çetesi ve Ormanın Koruyucuları – Siyah Işık Gösterisi

370 ZİYARETÇİ

ETKİNLİK HAKKINDA

Ormanda düzen ve denge içerisinde yaşayan tüm canlıların mutlu ve huzurlu hayatları insanların doğayı bilinçsizce kullanıp kirletmesinden dolayı bozulmaya başlamıştır. Artık buna bir dur demek isteyen tüm hayvanlar ağacın başkanlığında bir toplantı yapıp, alınan kararla çöp çetesinden ormanı korumak için bir mücadele başlatırlar. Hayvanların bu mücadelesine tanık olan insanlar yaptıkları hatayı anlarlar ve çöpleri toplarlar orman koruyucuları ile beraber, ormanı temizlerler ve ormanda yaşayan canlılar huzurlu hayatlarına tekrar kavuşurlar.